Posted in Մայրենի, ստուգատես

Մայրենի

Տեքստը գրավոր պատմի՛ր որևէ հերոսի անունից։

Կարդա՛ Հ․ Թումանյանի <Անհաղթ աքլորը > հեքիաթը և փորձի՛ր պատմել այն հերոսներից մեկի անունից։
«Անհաղթ աքլորը» աքլորի անունից

Քեզ հետաքրքրող թեմայի շուրջ 3-5 ր․ տևողությամբ փոքրիկ տեսանյութ պատրաստի՛ր և հրապաարակի՛ր։

Առաջարկվող թեմաներ՝

<Իմ նախասիրությունները>, <Իմ հոբբին> կամ <Ես․․․ եմ>

<Իմ հոբբին>
Իմ հոբին է լեգո հավաքելը: Ես շատ եմ սիրոմ լեգո հավաքել, որովհետև կարող եմ հետաքրքիր բաներ ստանալ: Ես սիրում եմ նաև խոսել, որովհետև այդպես ժամանակը շուտ է անցնում:

< Իմ բնակավայրը>, <Իմ դպրոցը>, կամ <Աշխարհի իմ փոքրիկ անկյունը>

< Իմ բնակավայրը>
Ես ապրում եմ Երկիր մոլորակում, Ասիա աշխարհամասում, Հայաստան երկրում, Երևան քաղաքում, Դավթաշեն թաղամասում: Իմ տունը շատ հարամար է:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *